SOCIAL MEDIA

Hotel Sveitsi
Kulma Deli Sveitsi
Super Park Sveitsi

Olimme koko perheen kanssa kahden päivän ja yhden yön lomalla Hotel Sveitsissä
joka sijaitsee Hyvinkäällä.

Kun saavuimme perille olimme iloista jännitystä täynnä. Kävelimme aulaan ja meitä odotti lämmin ja iloinen vastaanotto. Saimme huoneistoomme avainkortit ja meille kerrottiin kaikki tarpeellinen tieto koskien vierailuamme sekä toivotettiin lämpimästi tervetulleeksi.

Hotel Sveitsissä on 182 uusittua, modernia ja viihtyisää huonetta. Huoneet ovat rauhallisia, tilankäyttö on hyvä ja varustetaso monipuolinen.

Meidän perheelle oli varattu junior suite huoneisto joka oli pinta-alaltaan peräti 43m2.

Huoneistossa oli kaksi erillistä huonetta joissa kummassakin oli oma TV. Näin myös me vanhemmat saimme katsoa tv:stä omia ohjelmia. Meidän vanhempien makuuhuoneessa oli king-size vuode ihanan ilmavilla untuvatäytteisillä vuodevaatteilla.

Toiseen huoneeseen oli levitetty vuodesohva vanhemmille lapsillemme ja myös he pääsivät nauttimaan ylellisistä vuodevaatteista. Kuopus nukkui yönsä meidän vanhempien välissä ja hänelle oli varattu myös oma pieni tyyny ja peitto.

Kylpyhuone oli myös todella tilava. Sieltä löytyi mm. amme, erillinen suihkukaappi ja wc.

Huoneisto oli tyyliltään pohjoismainen ja todella tyylikäs, jokaista yksityiskohtaa myöden. Täydellisesti omaa makua vastaava. Huoneiston ikkunoista avautui upea metsämaisema.

Huonehintaan sisältyy runsas aamiainen, sisäänpääsy Sveitsin uimalaan sekä Fit Park Sveitsi kuntosalin käyttö.

Hotel Sveitsi sijaitsee keskellä Etelä-Suomen elämyksellisintä matkailu- ja vapaa-ajanviettoaluetta.
Tarjolla onkin monipuolisesti aktiviteetteja ja palveluja kaikenikäisille luonnonystäville, liikkujille ja tietenkin elämyksiä etsiville.

Luonnon keskellä oleminen on rentouttavaa. Täällä ei ole turhaa hälinää ja kaikkialla on niin ihanan rauhallista, sielu lepää.

Kun olimme saaneet matkatavarat paikoilleen ja olimme asettuneet, suuntasimme syömään
Kulma Deli Sveitsiin joka sijaitsee Hotel Sveitsin viihdekeskuksessa.

Kulma Deli on perinteisen kahvilan sekä nykyaikaisen pikaruokaravintolan yhdistelmä.

Ruokailun jälkeen olimme hetken ruokalevolla huoneistossamme, jonka jälkeen suuntasimme Hotel  Sveitsin uimalaan. Aurinko paistoi ja oli todella lämmin päivä. Lasten altaalta oli apuvälineitä uimiseen sekä paljon leluja joilla lapset pääsivät leikkimään.

Lasten altaan vierestä löytyi myös puisto josta löytyi mm. keinuja, hiekkalaatikko ja liukumäki.
Siellä viihdyttiin myös.

Sisätiloista on myös allasosasto. Siellä kävimme pulahtamassa, mutta kauniina päivänä maauimala veti puoleensa enemmän.

Uintireissun jälkeen lapset menivät vaahtokylpyyn sekä suihkuun ja valmistauduimme illalliselle.

Meille oli varattu pöytä Ravintola Tila:sta, mutta poikkeuksellisesti pääsimme kuitenkin Ravintola Alku:n tiloihin syömään.

Ravintola tarjoilee herkullista seurusteluruokaa hyvistä raaka-aineista.
Vaihtuva ruokalista elää voimakkaasti satokausien mukaan.

Ruoka valmistetaan eettisesti ja lähellä tuotetuista raaka-aineista. Täydellisen nautinnon kruunaa huolellisesti valittu viinilista sekä asiantunteva palvelu.

Lomalla nautitaan hyvästä ruoasta sekä juomista hyvällä omatunnolla.
Lapset saivat vapaasti valita mitä halusivat syödä. Kuopusta toki hieman autettiin valinnoissa.

Söimme jokainen kolmen ruokalajin illallisen.

Todella maistuvia annoksia ja upeita makuyhdistelmiä. Ruokajuomaksi valitsin alkoholitonta kuohuviiniä ja se sopi hyvin jokaisen ruokalajin kanssa, alkupaloista jälkiruokaan.

Ravintola oli upea sisustukseltaan ja tunnelmaltaan. Sen ikkunoista avautui upea metsämaisema.
Erittäin hyvää ruokaa ja palvelu oli erinomaista koko perhe huomioiden. Todellista luksusta.

Illalla lasten mentyä nukkumaan saimme rentoutua aikuisten kesken. Laskin itselleni kylpyveden ja nautin alkoholitonta kuohuviiniä.

Voiko paremmin enää ollakaan kuin päivän päätteeksi pulahtaa lämpöiseen kylpyyn kuohuviinilasin kanssa ja nauttia mieheni seurasta.

Uni maistui tuohukkaan päivän ja rentouttavan illan jälkeen.

Aamulla heräsimme kello kahdeksan aikoihin. Katselimme hetkisen lasten ohjelmia ja aamutoimien jälkeen suuntasimme aamiaiselle Ravintola Tila:n.

Aamiaisvalikoima todellakin oli runsas.
Tarjolla oli kylmiä että lämpimiä vaihtoehtoja ja erityisruokavaliot huomioiden.

Kaikille maistui aamupala paremmin kuin hyvin eikä tarvinnut kahdesti kehottaa syömään.

Kuopus jatkoi aamupalaa vielä huoneistossamme katsellen lasten ohjelmia.

Pieni ruokalepo ja sitten aktiviteettien pariin. Tarkoituksena oli mennä uimaan, mutta sää oli liian tuulinen ja sisäuimala oli uimakoulujen köytössä iltapäivään saakka.

Mutta eipä tuo mitään, täällä ei tekeminen lopu ja menimmekin Hotel Sveitsin viihdekeskuksessa sijaitsevaan Super Park:iin koko perhe.

Sieltä löytyi monenlaista aktiviteettiä ja lapset sekä aikuiset viihtyivät. Itsekin innostuin trampoliineista sekä koripallosta. Eipä ole hetkeen tullut heiteltyä koreja.

Mies innostui jälleen kokeilemaan pitkästä aikaa skeittausta ja lapset innostuivat kokeilemaan myös. Hauskaa ja jännittävää.

Riehakkaan aamupäivän/päivän jälkeen otimme rennosti. Lapset kävivät vielä kerran vaahtokylvyssä ja leikkivät. Me vanhemmat vain nautimme olostamme tässä upeassa paikassa.
Tuo kylpyhuoneen amme oli kyllä minun ja lasten yksi suosikki.

Vielä ennen lähtöä meille oli varattu pöytä päivälliselle samaiseen ravintolaan kuin missä olimme illallisellakin. Jälleen söimme paremmin kuin hyvin. Täytyy kyllä mainita, että täällä palvelu on todellakin hyvää ja erittäin lapsiystävällistä.

Meidän nuorimmat eivät ole hiljaisimmasta päästä eikä paikoillaan pysyminen ole ehkä niitä vahvimpia puolia. Alkuun hieman jänittikin astua ravintolaan meidän elämän iloisten lasten kanssa, mutta täysin turhaan.

Henkilökunnalla oli todella hyvä pelisilmä lasten kanssa ja he ottivat lapset
 todella hyvin huomioon. Iso Kiitos heille. Näin aikuisetkin saivat oikeasti rennosti nauttia ruokailuista.

Alla olevasta linkistä pääset YouTube kanavalleni josta löytyy pieni video reissustamme.
Upea perheloma Hotel Sveitsissä, Hyvinkäällä

Loma oli aivan mielettömän upea elämys koko perheelle.

Meidän reissu sujui paremmin kuin hyvin, lapsilla oli hauskaa ja aikuiset nauttivat. Täällä kaikki oli kohdillaan ja ei voi kun suositella. Mielettömän upea paikka, täällä todellakin voi päästää irti arjesta.

Iso Kiitos Hotel Sveitsi!

Iso Kiitos myös Ravintola Tila, Ravintola Alku sekä Kulma Deli Sveitsi ja Super Park Sveitsi!